Friday, May 27, 2011

caca marba

assalammualaikum sume...

wah...dah lamer giler aku tak update blog nih..berkurun ade kot..dan dalam berkurun tu ler mace-mace bak kate orang kelate dah berlaku kat aku..ish...putus cinta,jatuh cinta,abes belaja,abes sem,carik skandal,konvokesyen, wed my bestie,bla..bla..bla...hauhaha..

kalau aku nak tulis memang tak muat la kan kat sini kan..wargh.,.yang paling penting aku nak mulekan idop baru walaupon bukan lah pada tahun baru..yela,bulan baru la aku consider,bole tak gitu?hauahahha

ya,few days ago,tak bape nak few la..last week i meant, i had attend my convocation ceremony at uitm as i had completed my BLS programme. syukur ALHAMDULILAH..finally....

and now,continuing with my LLB programme which will be complete next year..insyaALLAH...
wah,new fb,new life,new friends,new scandal..ahaks...

paling penting,tahun ni ramai geng aku menamatkan zaman bujang mereka..penat aku jawab soklan mak cik-mak cik ni..bile turn aku kan..ayoyo...saya muda lagi la anty,calon pon tadak..macam mana mau kawen..hauahhahahah

tape la,kasik lepas adik-adik dulu,akak-akak memang suke beralah...hauahahaha....and benda yang aku bersyukur juga,kerana aku sudah bisa melupain dirinya..hoyeah!!dah speaking indon plak...hauhaha...tade la lupa sangat,ade la ingat gak...tapi keadaan aku dah tak seteruk dulu...suffer beb gua dulu...macam mati laki..now,im really2 getting better..thanx to ALLAH,my MOM n my BESTIESSSSSS....

aku tak dendam pon dengan dia..cukopla bagi aku kalau satu hari dia akan sedar dan memilih pasangan yang elok untuk diri dia..nak cakap lebih pon,aku pon tak sempurna lagi..tp aku berjaya meneruskan hidop aku sekarang dan aku jadi lebih tenang...

waduh...sudah panjang juga ini ibuk tulis...udah di sini dulu ya...nanti gue sambung lagik..mekasih...
assalamualaikum...tak jawab dose,jawab sayang.. :D

No comments:

Post a Comment