Thursday, June 9, 2011

kasik CERITA

assalammualaikum sume...

ceit,cm rmai plak nk bace blog aku ni..padahal tade pon..beri salam pada diri sendirik jela yerk cik nana...
ape da aku buat pagi2 bute macam ni sedangkan esok aku kerja...gilos memang gilos...sebenarnya cik bedah tade pe nak citer..tapi nak cite pasal geng aku yang dah selamat jadik binik orang..pergh...cuti sekolah ni,tade koje laen aku wat selain menghadiri majlis orang kawen,...yela,majlis sendirik tak tahu bile,majlis orang jele aku pergi..pergh....ramai betol yang kawen time cuti sekolah ni kan...termasuk la geng besar aku tuh..yup,ejactly,almost half of us dah jadik binik orang...jadik tunang dah ramai..yang aku pelik,geng aku jerk tak abes2 kawen..hauahhahaha...dah jodoh kot...or kami terlalu hot dan laku seperti karipap kentang yang panas...diorang la,geng aku la...bukan aku..aku memang tak hot,babat macam belon ade air dah aku tengok..huhuhu..dan sudah semestinya bagi aku yang kepoh terlebih di majlis orang ni kan macam makcik,makcik2 tuh pon dengan ringan mulut tanya bile aku nak kawen.....


owh makcik,adakah mak cik mengerti rase di ati ku ini,adakah makcik paham hatiku yang bergelora dan berentak2 berirama agogo bunyi kompang?ponat den nak jawab la eh soklan e2..ya,soklan itu yang membunuh ku..ko ni kan,suke over ek liya..hauahhaa....ala,cik,lom sampai jodoh camno la hai nak kawen..makcik nak kawenkan dengan anak makcik ke,or anak sedara makcik yang saye nampak sedang membasuh periuk di belakang,ataupon makcik nak kawenkan dengan adik makcik yang bujan trang tang..tang..den tak kesah...hauahha..


pokai tak pokai la kan beli hadiah tok diorang ni yang berturut2 kawen...member punye pasai,ape ade hal..nanti turn aku,dapat pulangan besaq..otak mu!!berangan...tak eclas la ko...ok,disini dipamerkan beberapa potong gambar pertunangan dan perkahwinan geng besar hamba yang berjaya dan tidak berjaya hamba hadiri....buat sayangs saye sume,semoga kamu sumer berbahagia dan berkekalan ke akhir hayat...aminnnnnnnnnn.....luv u guys a lot..i mean, A LOT!!like seriously..(gedix!!)

ok,ini yang tunang pada tahun ini dan dijangka menamatkan zaman bujang mereka tahun depan...aminnnnnnnnnnn
yang ini namenye NUREEN IZYANI...comel kan...yang ni patik tak dapat datang ...ade urusan seri paduka di luar negara..ko kawen aku datang!confirm..

yang ini...HASIDAH SAIRI...tak sangke dia tunang lagi awal dari aku..hauahah...name pon jodoh..
yang ni patik datang cam lipas kudung..kejap giler..datang time majlis pon dah settle..tapela,janji aku datang kan..sorry sebab rushing,nak pergi jemputan laen.. (padahal kuar umah lambat,tu yang terkejar2...)


ok,yang ini pulak,NUR SALINA ARBAI..telah menamatkan zaman bujangnya,pada 1hb mei...yang ni pon aku tak dapat datang kerana majlis yang mengejut...aku sedang menjalankan jihad...i meant,sedang menghadapi final exa,m..huargh...tapi yang sandingnye aku datang,sabtu ni kan??
this one, nad n benn punye wedding...jadik bini orang pada, 13hb mei..kecoh tak hengat kan kat sini..biasela,kalo kiteorang dah wat reunion sendirik,bile suro karaoke,senyap sume..wkakakaka...aku orang paling awal ok datang..semangat terlebih..huhuh....
ok,yang ini, NUR SHAIMA AHMAD...jadi isteri kepada din,aka isharudin (kalo salah eja,mintak ampun) pada 28hb mei....time nikah aku datang,time sanding pon aku datang,semak tak??hauahha..sebab dekat dengan rumah...lagipona aku dah biase dengan family die..tu yang dak kesah sangat la kan...

ok,dats all for today,mak dah penat and mengantuk..lagi bape jam aku nak kena bangun pergi koje...da dulu...congratz korg!!!!

No comments:

Post a Comment