Wednesday, January 19, 2011

sekeping duit rm2... :D

assalamualaikum pembuka bicara..bismillahirrahmannirrahim...

huhuhu..actlly tade la pe sgt pn...sje aku nk tls psl pe yg jd pg td..huhu..
akibat kekerngan duit di dlm purse,aku pn menggunakn rm2 sekping (yg ssh nk jmpe lg skang nih) tok membyar nasi lemak biase yg aku bli dr pak mat..ei,ikotkn ati,xnk gne duit tuh..syg gle... :(.. then,sdg aku menyuap nsi lmak,aku pn pk pnye pk,tok mendptkn blik duit tuh..then,ape lg,pnjm le duit sarah tok menggntikn duit rm2 sekeping tuh ngn pak mat..
smpai di dpan pak mat..

sye: cik,leh x nk tkr duit ni ( rm1 x 2) dgn rm2 sekeping td tuh..

rpe2nye duit tuh,pak mat dh asingkn dr duit yg len kt bwh paper..
then makcik (ass @ istri pak mat)berkate: ei,adik ni,buroks siku..

dlm ati aku,argh..xksah le cik,cik nk ckp pe pn,yg pntg,sy mahu blik duit itu.
dannnnnnnnnnn...akhirnye,duit rm2 sekeping tuh berada di tgn ku kmbli..huhuhuhu..
lega rasenye.... :D

No comments:

Post a Comment