Monday, February 21, 2011

.aku gile atau die yang psycho.

asssalamualaikum w.b.t sume...
hye..

untuk mengisi masa yang tak bape nak lapang ni,saje aku nk update blog..huhuhu..ni nak cerita sikit,beberapa hari yang lalu,tade lalu sangat..sedang ake berjalan menuju ke bus stop untuk ke kelas ganti pada hari sabtu, aku telah didatangi satu lembaga bertopengkan manusia,sbb die memang manusia kot..huhuhu

manusia tersbut biarla aku gelarkana sebagai MR. X.. Mr.x bertanyakan kepada aku bagaimana hendak ke INTEKMA RESORT,UITM.. aku dah mengelabah,yele,die datang kat aku dengan nak speaking spekong nye..buat aku berpeluh jerk..

aku dengan keadaan blur,tak tahu nak bagi direction camne dari tempat aku berada...maka, MR.X menyuruh aku menaiki keretanya untuk menunjukkan jalan ke sana dan dia akan menghantar aku ke kelas...ntah kenape, kedaan aku yang SGTTTTTTTTTTT GILA ok!!!! .dalam ati aku yang kudus ni pon berkata, nak naik ke tak nak..tapi aku pikir,aku dah lambat ke kelas evidence time tuh..dan aku sunggih lewat..ade ke bus yang nak sampai on time???tapi,kalo aku naik,GILE! bahaya la kot..aku dah la pompuan yang suci,nak naik kete ntah sape yang aku baru jumpe 5min yang lalu...ayoyo...mati2..

korang rase la,aku naik atau tidak kete tuh?? CEPAT TEKA!!




hauahhaha...jeng2...saya,nurliyana md ashri yang gila lagi psycho ini telah menaiki kereta tersebut tanpa perasaan ragu (penipu!!!aku meragui sangat) dalam hati ni,aku hanya berselawat dan membaca 'hasbunALLAH wani'mal wakill'...tawakal gila pada ALLAH time tuh..mintak-mintak aku dilindungi la dari malapetaka..





nasib tak jadi camni..ish..ish..

dan seterusnya,aku akan menceritakan keadaan di dalam kereta tersbut, MR. X tidak mengenal kn name die,malah bertanya kan name aku..pastu diikuti dengan MR.X bercerita tentang belajar bla..bla...die rupenye (tak tahu la kalo die kencing aku) ade ijazah dalam tesl dan psychology..nak tahu bape cgpa die time tuh??? 3.98 dan 4 flat.. owh,guys,can u believe that?????

ceit,pastu die pegi tanya plak aku punye cgpa,.of coz la berbeza dengan die macam helikopter dengan basikal..die tanya aku amik kos pe,cam segan nak cakap,pastu die cakap la,die sangat meminati jurusan aku.. LAW. nak jadik karpal singh kot uncle ni ( sbb MR.X ni orang india...muslim i think) based on my obersevation regards to kopiah dan ayat al-QUran dalam kereta tersebut...pastu die suro aku tunjuk tapak tangan belah kiri,yela,konon2 nak tilik nasib aku..amik psychology kottttttttttt....pastu he asked me, do yo cried lately? oh,no!!! macam mane dia tahu ni...baru aku banjir semalam..pastu start la die cakap aku less confident,bla..bla..bla...layankan sudah..aku nak cepat sampai uitm,dah turun dari kereta ni...
dipendekkan cerita,aku pon di hantar sampai ke fakulti..and masa aku nak keluar dari kereta,MR.X pon berkate, 'ok,we will meet somtimes if we meet again in uitm.i can consult u more bout u..take care.'.. HUhahhahah (dengan fake smile) aku berkate 'ok, i will" da.........


aku membiarkan kereta dia berlalu dulu supaya dia tak nampak aku nak gi mane sebenarnya sebab kelas aku kat tempat lain sebanarnya..bile aku citer kat member-member...sume mengatakan aku ni 'MMG GILE'.. n now,if someone ask me,what is the craziest things u had done in ur life,i have one,and that is this craziest moment!!'


LIYANA,KAU MEMANG BERANI MATI DAN GILA! HUAHAHAH...

end!

4 comments:

  1. hahaha..liya..memang berani gila u..!! ;p

    ReplyDelete
  2. hauhauhaha..tu giler namenye ika oit..nasib tade pape berlaku.. :D

    ReplyDelete
  3. ya! memang la ko..sib baik tade pape. pe la! hu. =)

    ReplyDelete
  4. dh tu..ko xnk tmpgkn aku g klas..hauhahaha

    ReplyDelete