Saturday, February 26, 2011

.jam 3 pagi.

assalamualaikum...
hye...
jam sudah menunjukkan 3 lebih pagi..tapi kenapa daku masih belom tido..aku pon tade jawapan untuk itu..wakdol pon dah tutup,uncle K pon dah nak mule memasak untuk business die..tapi aku tetap belom tido..tadi aku dengar orang pasang lagu mohabatein..tak tau aku sorang jerk yang tibe-tibe dengar,ataupon memang ade orang bukak lagu hindustan pagi-pagi blind ni..kol 3 pagi kot..or sebab aku terlampau terpengaruh dengan cite hindustan aku tengok siang tadi or sebab aku ni sudah obses sangat dengan citer hindustan..

tapi.............ya,aku dengar lagi lagu hindustan berkumandang..tapi ni lagu lain...

aku pon tak tahu ape aku merepek dan merapu pagi-pagi alam nih..sekian dahulu..akhir kata dari saya.. smile-smile itu sedekah.. :D

2 comments: