Sunday, February 13, 2011

saye RINDU mereka..

assalamualaikum w.b.t..

hye2..wargh..tibe-tibe daku rase mahu menulis lagi..kononye bukak laptop nak mencari kes,tapi rase cam nak update blog..saya tahu saya memang malas mahu taip2 di sini..sebab nye kan,saya pikir sapa mau baca..adakah??uhuhu..untuk mengisi kebosan tahap gaban dan mengisi kesunyian seorg pelajar didalam opis a.k.a clas aku di tingkat 7 ni..aku pon view dan menview blog2 orang lain..itu yang menyebabkan saya a.ka terpanggil untuk menyampaikan sebuah sajak..UIKS!! ape dah aku merapu..terpanggil untuk menulis (ayat skema seorang wartawan tak bertauLIYA)..saje nak capub name..


dalam tahun ini,saya telah mendapat 5 jemputan or mungkin hendak digenapkan menjadi enam..3 tok perkahwinan and 2 or maybe 3 tok majlis pertungan..wargh..rase teruja bile my besties sume dah mengambil satu langkah lagi dalam kehidupan..rase macam baru semalam aku abes sekolah,and now,they getting married and engage!!!cam nak nanges plak nyah..seriously...

mane tidaknye,rase nye macam baru semalam kteorg jadi gonjeng same..kehidupan kat asrama memang best wo.......kat situ la aku kenal GENG BESAR aku..ya,pada awalnya kami digelar G16 (aku pon tak berapa nak hengat mane kteorang dapat name ni) but geng kami menjadi makin besau..bak kate orang melaka lar..huahaha...tu la aku nak gelar,GENG BESAR...

kami ade group kami sendirik ok di facebook...senang nak chit chat chot chet kat sane and senang untuk disimpan rahsie kami bersame..chewah..huhuh
pokonye..aku RINDU BANGAT pade korang sume.. :(



maaf ye cik deeba..saya curik gambar ni diblog anda.sebab saya tade gambar..gambar diatas adelah gambar geng kecik aku..sekarang kiteorang dah jadi geng besar ok..
huhhu..rindu sume-sume lah..rindu jaman chekolah..gedix..
tapi ada di antara mereka sudah ontheway to their next move of their life!!! CONGRATZ KAMU SUME!! semoga menjadi isteri-isteri yang solehah dan kekal ke akhir hayat kamu..ntah bile time saye yerk..uhuk2..batuk jap..huhuhu


ala,pasni mesti dah tak dapat hangout cam dulu kan..sekarang ni pon dah susah mengalahkan menteri sume..menci3..ok,saya menggedik lagi...




ni sume bakal jadi PENGANTIN 2011

and now i would like to present you...






huahaha...who's next???jeng.jeng...we'll wait and see ya..
end now.

5 comments:

  1. wahh..sapekah lagi sorang 2??jeng3 !

    ReplyDelete
  2. hehe kitorang pun ade list siapa kene kawin dulu! hehehe comel la blog! :) and thanks for the wish :)

    ReplyDelete
  3. dba:hauhaha..wait n see...org tuh lom cnfirm btol..tp mgkin jadik..
    anis :huahaha..biase2 jerk..xsehebat kamu!!kteorg dlu list len,tp kenyataan nye jd len..hauhaha..nme pon jdoh kn...welcome.. :D

    ReplyDelete
  4. wah ya...!! ada lagi sorang ke..?? sape tu..?? adehhh...xpela ya..kita wat paling last nak antara kita2..haha

    ReplyDelete
  5. huahahah..leh jerk kte...kte last2 sket..anak bongsu katekn..huhuh..wait n see jerk la spe org ke3 tuh..huhuh

    ReplyDelete