Sunday, February 13, 2011

TEST cam hampeh..

assalamualaikum w.b.t

hye2..kalo baca entry mesti dah tau aku nak tulis pasal test...ya ya..watever (dalam nada gediks) sesuadah mengarut dalam dua test,baru rase nak menyesal kaw..padan muka..weks2..tu la,sape suro tak belajar..common on..dah patut pon saya mengubah cara belajar..TAPIIIIIIIIII....memamng tak boleh la saye..camne ni..yela,kau ni memang pemalas k cik nurliyana..sampai bila hang dok takat tuh jerk..pliz2..help me..macam mane mau jd lebih rajin..sekali sekale aku menigtkan diri:

'HELLO CIK!!U ALREADY IN LLB (HONS) NOT IN BLS'

tahap kemalasan cipanzi melebihi kerajinan semut..wargh..apela nak jadi..kang baru nk nanges air mate kucing tengok result cam hampeh..tolong.tolong saya jadi rajin,kalo tak rajin pon,rajin sikit dari sekarang..bole??bole ke??

instead of jadi ulat beluncas gatai yang terpinga...





saya perlu jadi ulat buku...tapi,malang nya...saya tak bole jd ulat buku...



tak mahu la jadi ulat buku..tapi jadi ulat notes pon bole..alergic la jadi ulat buku,lagi2 buku setebal due alam, ie buku law..argh..baru bukak,baru bukak tuh,belum tengok tulisan,mate aku dh bagi warning alarm..it said.. DANGER!DANGER!



macam tuh sekali kaw...dah tuh,tutup buku jela..kang bahaya plak..(alasan si pemalas membaca)..

dah2,aku mahu sambung MEMBACA..kononnya la.. :D

No comments:

Post a Comment